تحول در آموزش صرف افعال حتی معتل( مثال - اجوف - ناقص )


لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

نرم افزار تصریف الافعال

از ویژگی های این نرم افزار حجم بسیار پایین آن می باشد و می توان به راحتی نصب و استفاده کرد و همچنین در موقع استفاده با نوشتن صیغه اول فعل می توان سایر صیغه های آن را به صورت مجزا(ماضی ،مضارع ،امر ) مشاهده کرد. اما از نقاط ضعف ان می توان به چینش غیر معمول صیغه ها اشاره کرد که ممکن است مقداری در ابتدای کار نامأنوس باشد. اما در کل برنامه ای بسیار مفید در به دست آوردن صیغه های مختلف افعال می باشد.

دانلود تصریف الافعال ( 302 kb )

 

نرم افزار قطرب

نرم افزار قطرب را می توان قویترین نرم افزار در صرف کردن افعال عربی دانست و دارای نکات مثبت بسیار زیادی می باشد که می توان به ارائه دادن انواع حالات فعل اعم از مجزوم و منصوب و ... و صرف فعل با نون تاکید و انواع اعلال ها در فعل اشاره کرد و همچنین اجرا شدن راحت آن نیز یکی از مزیت های این نرم افزار می باشد. اما نقطه ضعفی که در برنامه قبلی وجود داشت در این برنامه هم موجود دارد اینکه صیغه ها به صورت چینش خاصی آورده می شوند که معمولا برای ما فارس زبانان مآنوس نیستند.

دانلود قطرب ( 5.5 mb )



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت11:16---11 دی 1393
خيلي ممنون عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب درسی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:تحول,در ,آموزش,عربی,صرف,افعال,حتی,معتل,(,مثال,اجوف,ناقص)ماضی,مضارع,امر,منصوب ,مجزوم,مرفوع, | 3:59 قبل از ظهر | نویسنده : خلیلی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آراد